7948-6535-ico-wu.jpg

Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko poziom potencji, lecz także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje w czasie wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do całkiem ważnych niedoborów selenu. Możemy go uzupełnić jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo ważny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na sprawność seksualną. W chwili spożywania napojów procentowych czy palenia papierosów tracimy cynk, ale łatwo go zwiększyć przez warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niezwykle ważnym składnikiem jest też arginina, która stanowi 80 procent ejakulatu. Arginina powiększa produkcję spermy i zwiększa żywotność plemników. Składnik tania levitra ten uczestniczy także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, nerkowce, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeśli pragniemy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja

Dodaj komentarz