Klucz do twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Długie lub częste głodówki lub całkowite
cialis tanio
wyłączenie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub dobrej wagi ciała też może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest mocne serce

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Stąd zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w przeróżnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Łatwe? To do dzieła, a raczej do sypialni!

Apetyt seksualny zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże instynkt seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest również od dyspozycji ciała. cialis
Z tej przyczyny poza troską o stosowną oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, aby sprostał zadaniom, które pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie i odrzucenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie negatywnie na możliwości erekcji, nie ma też odpowiedniej liczby wypalanych papierosów – każda liczba szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Poza wymienionymi w artykule sposobami, każdy z nas jest w stanie podać parę własnych, które sprawiają, że ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ukochany rodzaj wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie smacznego i oryginalnego jedzenia: miło oraz spokojnie lub aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej uprzednio z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na odprężenie się oraz spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, istotne jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania kamagra

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia ciała są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną udoskonalić jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania viagra

Aby udoskonalić jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tania levitra